Prezentacja produktów w galerii handlowej

Prezentacja produktów w galerii handlowej

Wszystko, co musisz wiedzieć, jak powinna wyglądać prezentacja produktów w galerii handlowej: sprzedając produkty wszelkiego rodzaju, niezależnie od tego, czy są one wykonane przez nas, czy tylko sprzedawane, zawsze zależy nam na dotarciu do jak najszerszego grona odbiorców. Promowanie własnego biznesu to jednak sprawa bardzo skomplikowana i czasochłonna – firmy muszą płacić za asortyment produktów, które oferują i miejsce ich sprzedaży.

Ale właśnie – co by było, gdybyśmy z tym założeniem połączyli darmową reklamę? Rozwiązanie to umożliwia ustawienie stoisk handlowych w galeriach handlowych. Dzięki niemu nie tylko mamy miejsce do sprzedaży naszych produktów, ale mamy również dostęp do dużej bazy klientów, którzy odwiedzają galerię. Im więcej ona wydaje na reklamę, tym więcej my otrzymujemy. Szczególnie możemy nawet wynająć relatywnie tani lokal na wyspę handlową.

Pierwszy krok do centrum handlowego

Zaczynając myśleć o obecności naszej firmy w galeriach handlowych, musimy zastanowić się, czy to ma sens – po pierwsze, zależy to od rodzaju oferowanych przez nas produktów. Gdyby była w jakichś większych rozmiarach lub była skierowana tylko do osób zainteresowanych mniejszymi rozmiarami, to możemy mieć trudności z rozwojem galerii. Wszystkie znajdujące się w nim stoiska handlowe opierają się częściowo na spontaniczności, a nasz produkt powinien to w jakimś stopniu uwzględniać. Jeśli to odhaczymy, musimy zastanowić się, w jakiej formie chcemy istnieć – moglibyśmy być sklepem trwalszym (co wiąże się z wyższymi opłatami, nie tylko ze względu na wielkość samego sklepu, ale także ze względu na dostęp do zaplecze), czy Business Island (wygodniejsze rozwiązanie).

Po zdefiniowaniu tych podstawowych aspektów centrum handlowego możemy przejść do następnego kroku, jakim jest rozmowa z samym centrum handlowym. Musimy wydobyć z niego przynajmniej część najważniejszych informacji. Najpierw zastanówmy się, gdzie to pasuje – lokalizacja jest bardzo ważna i powinniśmy upewnić się, że jesteśmy w najpopularniejszych miejscach, najlepiej w pobliżu strategicznych lokalizacji (np. restauracji, do których wszyscy chodzą). Zanim zaczniemy mówić o czymkolwiek innym, uzyskamy informacje o powierzchniach, na które nas stać i oczywiście czynszu, który musimy zapłacić.

Jak zaprojektować idealną wyspę?

Uzbrojeni w podstawowe informacje o stoisku targowym (jego wielkość, galeria oraz to, jak mają wyglądać inni) możemy przejść do budowy samego stoiska. pomyślmy o tym…

  • powinna optymalnie wykorzystywać przydzieloną nam przestrzeń – dlatego stoiska targowe są zazwyczaj szyte na miarę i zamawiane indywidualnie, jeśli galeria daje nam więcej przestrzeni, to dlaczego jej nie wykorzystać?
  • musi być atrakcyjny dla potencjalnych klientów – Witryny szklane są niezbędne, ale dobór odpowiedniego oświetlenia i właściwe wyeksponowanie oferowanych przez nas produktów może zdziałać cuda – Ludzie chętniej kupią więcej za produkt, jeśli jest on odpowiednio wyeksponowany;
  • musi być bezpieczna – skoro będziemy w niej przechowywać pieniądze i kosztowności, musi być tak skonstruowana, abyśmy czuli się bezpiecznie; nietłukące szkło pancerne i bezpieczny sejf to absolutna konieczność – każda witryna powinna być zamykana na klucz;
  • powinna zawierać odpowiednią lokalizację dla sprzedawców – niezależnie od tego, czy sami sprzedajemy nasze produkty, czy zatrudniamy do tego odpowiednie osoby – lepiej zadbajmy o to, by stoisko było dla nas wygodne. Galerie są zwykle otwarte przez cały dzień i musimy to dostosować, utrzymując dokładnie takie same godziny otwarcia.

Aby wyspa wyglądała atrakcyjnie, zależy nam na tym, aby korespondowała z najpopularniejszymi tego typu miejscami. Zanim dokonamy zakupu, zawsze możemy przejść się po galerii, aby zobaczyć, co przykuwa wzrok i co wzbudza największe zainteresowanie. To powinno dać nam dużo do myślenia o tym, w co powinniśmy się pakować i jakich rozwiązań zdecydowanie powinniśmy unikać.

Podsumowanie

Prezentacja produktów w galerii handlowej
Prezentacja produktów w galerii handlowej

Choć wydaje się, że trudno odnaleźć się w centrum handlowym, potrzebna jest rozpoznawalna marka i pewna doza popularności, ale to tylko pozory i plotki o niekompetencji. Właściwie prawie każda galeria chętnie przyjmuje nowego najemcę. Stawiając stoisko handlowe (lub jedno, w zależności od wielkości staramy się), musimy pamiętać, aby przed przygotowaniem i budową uzgodnić z dyrekcją centrum handlowego, aby później spełnić jego wymagania co do wielkości stoiska, a nawet jego wygląd cecha. Dzięki temu zaoszczędzimy mnóstwo czasu i pieniędzy, które możemy spożytkować lepiej. Negocjując warunki umowy z właścicielem galerii, nie wahaj się poprosić o bezpłatną reklamę – najlepiej poprzez roznoszenie ulotek po galerii. Dzięki temu klienci szybciej przyzwyczają się do tego, że tam jesteśmy iw razie potrzeby mogą tam u nas kupować.